Pagina's

zondag 23 februari 2014

Vouwkaartje

Ik kwam dit model kaartje al een keertje tegen op facebook en had toen de beschrijving gevraagd. Maar nu kwam op het Be Challenged FB dit kaartje als model voorbij, met een hele handige beschrijving. Ik ben meer van foto voorbeelden... lol. Dus heb ik me er maar aan gewaagd. Ik vind hem heel aardig gelukt.

I saw this shape card on facebook the other day and asked for a description. But now it is featured on the Be Challenged FB as a model with a very clear description. I'm more of a photo examples kind a girl.. lol. So I tried to make one too. I think I succeeded pretty well.

 Een leuk kadobon/geld kaartje.
Gebroken wit CS met een DP van Magnolia. Randje geponst met een MS pons. Een leuk envelopje met tag. Een Magnoliavlindertje, een Noorhoekje en wat bloemetjes.
 Binnenin een tag van Magnolia aan een lintje. En een stempelafdruk van Magnolia, 2012, Turning leaves, Tilda with daisies and mushrooms. Alleen heb ik paaseitjes/snoepjes van de mushrooms gemaakt.




post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten