Pagina's

zondag 21 juli 2013

Kleurenboek

Op een blog zag ik een keertje een kleurenboek staan. Voorbeelden van gezichten, haren, ogen enz. en daar de kleuren bij geschreven. Dat vond ik wel een heel goed idee dus die ben ik zelf ook eentje gaan maken.
De afbeeldingen van Saturated Canary lenen zich hier heel erg goed voor. Ze hebben grote ogen, veel huidoppervlak en veel, heel veel haar.
Ik heb ze ingekleurd met de mediums die ik gebruik om te kleuren: Distress inkt, Twinkling H2O en hier een en daar een potlood.

I saw this colorbook on a blog someday. Examples of faces, hair and eyes with different colors. I thought that was a great idea so I started making one for my own use. The stamps from Saturated Canary are perfect for this. They have huge eyes, lots of skin and lots and lots of hair.
I colored them with the mediums I use to color: Distress Ink, Twinkling H2O and a pencils somewhere.

Aardig gelukt toch? Alleen nog een huidskleur voor een indiaan zien te vinden.

I think I succeeded pretty well, didn't I? Only a skincolor for a Native American is missing. 





post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten