Pagina's

maandag 15 juli 2013

Kerstkaart

Ze noemen het ook wel kerst in juli.. lol. En tja daar ben ik nu dus ook schuldig aan.
Ik heb mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar weer gemaakt. Ik kwam dit patroontje tegen op een blog  en die is zo leuk dat ik er iets mee wilde maken. Je kunt het ook heel goed gebruiken voor een verjaardag maar tijdens mijn zoektocht naar een stempel kwam ik toevallig deze tegen en toen werd het een kerstkaart.

They call it Christmas in July.. lol. And now I'm guilty as well.
I made my first Christmascard this year. I ran into this pattern on a blog and I loved it so much that I wanted to use it. You can also make a Birthdaycard with it but in my search for a stamp I ran into this one so it became a Christmascard.
Papier/paper is: Maja Design, it's Christmas time
Stempel/stamp is: Fizzy Moon
 Donkerrood CS, wit cardstock ingesneden met de doosjes. DP van Maja Design. Lintjes uit voorraad
Darkred CS, white CS with the pattern cut. DP from Maja Design. Bows out of own stock.

 Stans/die from Nellie Snellen Birthdaygift from my sweet friend.



 Fizzymoon gekleurd/colored with: Twinkling Golden Sand/Chestnut Brown, DI Vintage photo, Victorian velvet
muts/hat: T Jasper Red, fake snow and glitter
Bovenste doosje/top gift: DI Victorian Velvet, T Jasper red, Sunflower
2de doosje/second gift: T Heavenly Bamboo, Jasper red
3de doosje/third gift: DI Peeled Paint, Aged Mahogany
onderste doosje/bottom gift: T Sunburst
achterste doosje/last gift: Victorian Velvet

En een beetje Frantage om het af te maken.
A little bit of Frantage to finish it.


post signature

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart.
    Heel erg leuk gemaakt.
    En het plaatje vindt ik ook leuk.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the texture on his hat, very sweet
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen