Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

En nog een kaartje voor een vriendin

Ik zag dit ontwerp van Raffa op de Kreatejagroep voorbij komen en dacht: Die is perfect voor een vriendin van mij, zij is helemaal weg van het cupcakjes maken. Dus ik ben zo vrij geweest om dit na te maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel goed gelukt vind.


I saw this design from Raffa on the Kreateja facebookgroup and I thought immediately of my friend. She loves to bake cupcakes. So I took the liberty to copy this great card. And I have to admit that I really like the outcome.
Het papier is een samenraapsel van Studiolight, behang en restjes. Het labeltje is van Action met een stempel van Magnolia. De roos is gemaakt met een stans van Marianne? (nogmaals, ik ben niet goed met de productnamen die ik niet zelf in huis heb en die ik van hele lieve mensen zo nu en dan mag lenen)

The paper is a mix from Studiolight, scraps and wallpaper. A little label with a Magnoliasentiment stamp on it. I made the rose with a die from Marianne? ( I'm not so good with names from the dies, I don't have them at my house. I can borrow them from some very sweet people every now and then)




Tilda is ook hier weer ingekleurd met aquarel potloden en verf.
Tilda is colored here with watercolorpencils and paint.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten